sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

22.1.12

stay di sekolah itu *fullstop


aku dapat tawaran g skola SBP,, SAINS MUAR,, tapi aku xpegi,, heshhh,, wondering kenape aku dapat?? kawan aku yg kt stad tu xdpt pon tawaran tu,, aku ase mcm xadil,, yelaa,, dulu yoyo o mintak sbp tp bile da dpt xpegi,, aku stay kat ttj uh,, sian gak kt budak yg beria-ria nk pegi tp xdpt,, aku pulak,, da dpt tp xpegi,, apo cito ae ni?? haihh,, tp bak kate mama,, kat mane2 bole blaja,, tp kene la blaja rajin2,, ttj 2 pon elok gak skolah die,, hmm,, so aku da amek keputusan aku stay je ttj,, nk ckp aku bodoh ke ape ke sbb tak pegi sains muar lantak kau lahh,, aku yg blaja bukan ko..

emmm,, sbenanye aku pon berat hati nk pegi situ,, bnykkkkkk sebbnye,, sebb pertame,, aku ni dok asrama,, semmgu skolah haritu aku tidow je memanjg,, terok kan,, aku ckp ngn mak aku xpela mak xpyh pegi jaoh2,, t kalo kne buang asrama ke ape ke senang sket kan,, skolah ke umah pon dekat,, HAHA,, lg 1 aku ni dala study kjp atas kjp bawah,, dibuatnye aku skola kt muar tu aku kne buang skolah,, x ke haru aku,, malu siotttt~ haahaaa,, lg pon abah aku pon mcm xbagi pegi je skola sains tu,, kikiki,, den ni kan anak abahh,, normal lah tu kan,, hahaha



salam sayang,

da bace rajinrajin singgah lagi ;)

2 comments:

dya nasir said...

betul tu.. akak sokong.. kat mana-mana boleh blaja kalau kita rajin..:D

fieqa shazila said...

@dyabunga
yeahh :)

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA