sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

4.2.12

sayaAKTIFsukann~ *acanotuu??*



yeayyy!! cuti 4hari!! (tapi homework menimbun,, *terimakasehcikgusayang) 

tajuk tu mmg taley bla,, ACANOTU ayat si wawa yg ckp loghat negeri,, haha,, comel kot,, okea back to story,, haritu aku wakil skolah game HOKI mssn daerah seremban2,, dpt no4 jeeerrrrr~ sedih tu xla sgt sbb kteorg mmg kurang latihan,, 2hari je kot latihan pastu match,, gilo tak gilo ehh,, match kteorg kt s2,, dekat je kot,, punye la nervous tym tu,, smpai je tngok jadual kteorg stat maen pkol 11 lebih,, adoyaii,, dala dtg awal pagi,, tggu berejam,, aku pon sempat tidow,, haha

xnk cite detail sgt,, tros result keyhh,, hari 1st group pompuan due2 match seri,, thats y la kteorg dpt msok semifinal,, msw semifinal lawan smk puteri,, KALAH MALU,, hehe,, alahh xpela,, lg pon hoki kebitaraan puteri kot,, so xkesah sgt pasal tu,, group laki pon msok semifinal,, dpat no3 taw,, unexpected,,

then smalam,, pemilihan bola baling,, aku dpt kot,, dala itu 1st time aku maen natang tu,, xde experience lgsg,, cano tepilih pon aku xthu,, to aten jgn sedih k,, ko join je kterog belatih,, mne thu kot akak tu nmpk ko lg pndai maen dari aku t bole la ko ganti aku rite?? xmo sedih2 k syngs?~





salam sayang,

da bace rajinrajin singgah lagi ;)

0 comments:

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA