sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

5.8.12

rekacipta


makkk ooiiiiii~ dah berhabuk dah haa~ yelaa,, da lme sgt x update,, now aku nak update pasal REKACIPTA,, semua pertandingan pasal rekacipta yg aku penah masok~

SATU
yang paling firstttttttt skali pertandingan rekacipta yg aku masok kat voke kuala klawang that it KAT(kejohanan antara teknik) mase tu kteorg xdpt ape2,, sbb ape,, sbb it's our first competition,, cikgu ckp amek experience dulu

KEDUA
then ade karnival sekolah kluster kecemerlangan peringkat kebgsaan,, tuan rukah nye ttj,, ade petndingan,, masok then dapat lah no2 keseluruhan,, bangge time tuu,, 

KETIGA
KASTEK (karnival sains dan teknologi) peringkt negeri,, betape sedehhh nye kteorg xdpt ape2,, yela,, kteorg target dpt la no,, atleast no3,, ni xdpt lgsg,, n petndgn tu dkt voke kuala klawang jugak,, haihhhh~ 

KEEMPAT
PRPI dekat UPM,, yg ni kteorg dpt silver medal ohh,, TKC yg dpt no1 ngn no2 dkt kastek tu pon dpt bronze je,, n juri yg dkt KAT tu ade mase petndngn ni,, n ini petndngn peringkat kebgsaan okeaa,, nak riakk jap,, haha,, dari petndingn ni jugak aku bru tahu wujudnye skolah MRSM PDRM,, haha,, sian aku,, n dpt kenal rmai org dari skolah yg laen2,, awesome kan

insyaallah bulan 9 nanti kot petndingn dkt UMP pulak,, mintak2 pegi,, hehe

gambar nanti2 lah aku upload,, kbye


salam sayang,


da bace rajinrajin singgah lagi ;)

0 comments:

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA