sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

31.12.11

byebye 2011


byebye 2011
bnyk gile kenangan yg aku xkn lupekn tahun ni,, ending tahun 2011 aku single,, haiyooo,, tak expect gado tym 2 tros clash,, aku malas nk pujok sbb aku da penad ngn sume ni,, lebih baek aku kpel ngn mak aku lagi paedah,, dari sygkn org yg bkn tentu jd laki aku lg,, hello minah pejalanan kau panjang,, belom msok U lg,, tahtah belambak yg handsomehandsome,, haha,, just kidding,, sedih tu ade la kan,, gile kaw xsedih,, 6bulan aku ngn die,, *eyh sme tempoh aku ngn jep dlu la,, haha,, okea lupe kan pasal tu
2011 jugak aku jumpe a real true friend,, AIN ECAH,, they are superbb!! ain yg lambat pickup seriously comel!! slalu kne ngn aku,, hehe,, sorry ain,, aku begurau je tu,, ecah,, si mulut bole than puake but really penyayng,, love you guys lahhh!! thanks sbb trime aku seadenye,, korang AWESOME!!
2011 jugak aku dpt buad my family proud!! PMR 8A!! sape tak happy,, skrg dpt twaran teknik tunku jaafar,, so plead dpt tawaran from awesome school
2011 jugak aku dapat masuk silat,, dak silat pon tak kurang awesome nye,, baru aku tahu slme ni rmai yg support aku dari blakang,, to MINUL sorry kalo aku ade buad salah silap sana sini,, hanya sekadar bergurau,, kau kan baekkk~~ to ammy!! kaq fieza la sape lg,, thanks a lot for your attention as a sister,, love you guys so muchh!! to amru,, kau gile la gemukkk,, haha,, btw aku ttp respect kau

ini serbe sedikit yg belaku dlm tahun 2011,, miss that time


salam sayang,

da bace rajinrajin singgah lagi ;)

3 comments:

laila hanna said...

times always running dear.. never wait for us..
^_^ of course 2011 thn yg mmg masam manis pahit sume ade lah.. and of course.. will miss it..
but new year gave us new hope right?
lepak la an.. =)

sekamar rindu said...

salam..

selamat tahun baru..:)

fieqa shazila said...

@laila hanna
:D

@sekamar rindu
selamat tahun baru juga :)

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA