sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

1.1.12

back to school ~


mesti korang sume da beli brg2 tok skolah nnty kan?? tngok aku rilek je preparation xbuad lgsg,, dala nk msok asrama nih,, haha,, yg da beli beg skolah,, tu je yg baru,, xtwu la taon ni beli bru baru or pkai je yg lme,, kalo pkai yg lme kain licin,, tkot skolah baru kne pkai COTTON SAHAJA~ ade jgk skola mcm tu xbg student pkai kain jenis licin,, lg pon bju aku warne biru lah :D pengawas lah kate kn,, bju puteh ade,, muat lg,, tp da expired,, mcm mne tu?? haha
hari ni bermula lah hidup aku sbgai pelajar tingkatan4 < o.0 > haha,, seram pon ade,, lg2 msok skola baru,, just 3hari pertame skolah je skola kt STAD,, lpas tu CHALOBETE,, haha,, hari first skolah t nk salam ngn Pn. Hamidah (wahhh,, siap ade puan kalo x slalu midah je,, haha) dapat hadiah t,, so aku TAK SABAR okea
em,, AZAM?? aku xnk buad sbb kalo aku xdpt buad azam yg aku da buad aku akan FRUSTRATED okea,, smpai mcm tu,, so ape yg nk jd jd la,, bkn mkne berserah,, tp just tkot xdpt buad,, mmg la azam ni untuk mase dpn,, tp tah la,, aku pon xtwu asal aku xnk buad azam2 ni


i'm gonna miss all my friends n teachers kt STAD,, huhu :")

salam sayang,

da bace rajinrajin singgah lagi ;)

1 comments:

laila hanna said...

wish you the best syg... ^_^
take care..
jgn tinggal solat ye..
jgn tido dlm kelas.. n belajar jgn memain sgt..
^_^
insyaAllah...panjang umur kita jumpe lagi ye....

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA