sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

21.1.12

i'm an aspurian *apetuuuu???


wahwahwahhh~ lame ta update seyhh(cehhh,,ayatmcmrmaifolloweryer) hoho,, skrg ni kan,, aku skola kat SEKOLAH MENENGAH TEKNIK TUANKU JAAFAR,, skola kluster taw,, haha,, bajet yo,, n da dpt rmaiiiii kwan,, aku ddk asrama for the first time ever!! aku dpt dorm11,, alahh,, dorm yg menang pesembahan malam kebudayaan tu,, wakakaka(seniorbacemampusdieckpakubjet) meyh aku describe sorang2 dak dorm aku~

jijie : KD,, ketua dorm,, tp bak kate die ketua dera =='' ceyhh,, nk dera pon tak reti,, hehe
Anis : mempunyai suare yang sangattttt halusss ;)
Ummairah aka joker : TTJ~ BEESSSSS~
Fatin : cute
Emylia : bnyak maggi
hana 'tajima' : jelous ngan aku sebab 'romantik' ngan nana :p
Wawa : org yg suggest tngok thai movie yg best gilerrr
Aina : teman die g klinik haritu sambil2 tu lepak kat klinik tu jap,, kikiki
Faza : suke gelak :)
AB : stand for angry bird okea
Sya : kalau bole die nak hafal sume lagu K-POP
Mawaddah : bakal badar sekolahhh~
Rara : obsess kat capital N *HOTstuff (who0tt-2!!)
VG : uuuuwwww~ HOT (tagline die lol~)
ME : freshie terbaikkk~ *ooppssss~ terbajet suda,, HAHAHA
Poohh : kesian die xdapat capital NM n capital D
KattyP : lagu gemuruh la,, HAHA,, so adorable
Nana : my guardian,, hehehe,, die dodoi aku mase nak tidow,, thanks honey!!

beside that korang bole bace versi hana punye,, klik je kat SINI
versi syarifah pulak klik SINI
haaaa!! b4 aku lupe cite yg wawa soh tengok tu best gilooo~ tekan SINI kalo nk tengok


*updated* *lepasan SPM* haha

guys, in this two years lepaking tiduring buliying dan sebagainya, aku just nak cakap yang i love every single person in the dorm, tak kesah lahh yang baru masuk or dah lama, biasa lah, tak suka itu ini, tak boleh nak puaskan hati semua orang, manusia melakukan kesilapan dan we can learn from our mistake tho, we hope our friendships last forever :3


salam sayang,

da bace rajinrajin singgah lagi ;)

0 comments:

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA