sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

31.3.12

hectic!!


weiiii!! rindu nak merapu kat sini weiii!! lame da xupdate,, MISHYOUMISHYOU~
I'M SUFFERING!!
yes i am,, truly most of my problem kt asrama aku cite kt budak dorm je,, nk cite kt sini nnty bukak aib orang!! cukup lah aku nk share kt sini yg aku wanted form5,, hihi,, its the truth but i keep on saying wawa's quote
KESAH PULAK AKU
thanks for the awesome word wawa
dekat sane aku da nanges tiga kali!! stress, tension sume ade lah,, pokok pgkal die aku xcukup kuat,, yes i am aku lemah,, nanges maen lepas je,, but what i'm glad that aku ade dormate yg superb awesome!! *eventhoughadeygbuadhalsendiri,, aku buat xthu je,, hihi
tu jela,, atleast ade la jgk new post kan,, hehe,, TATA



salam sayang,

da bace rajinrajin singgah lagi ;)

0 comments:

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA