sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

5.5.12

dear diary ,






wahhhhhhhhhhh~ mggu dpn da exam mid year,, masak la aku,, mak nk A or B shje,, acano nk dpt result gempak kalau asyik ngadap fb,, tp kne la phm,, budak asrma mmg batak sket nk on9,, yela asrama tu da mcm penjare dah hah,, nk kuar pon susah rite,, aku bwk je bnyk buku td tp esok la stat bukak,, bkn ape penyakit malas tu xilang lg,, tu yg payah,, ade je dugaan,, kalau fon mmg x la kan sbb aku xde bf skrg so xde la texting sgt,, fon pon tah mne aku cmpak



yg aku twu STAD sekarang tggl 12 org je ex 3RK2 yg gempakstyle gile tu,, sume da merantau,, aku je yg dkt2 sini,, kire okea la tu kan,, skola kluster kot,, n nnty TJTI jd tuan rumah tok SKK,, ala mcm carnival or aktiviti sekolah kluster kecemerlangan 1 malaysia,, ckgu ckp mybe 400 org akn stay asrma so yg f4 boleh balek awal,, tp aku xbole blek sbb nk kne maen caklempong ckgu ckp



hostel life is getting better,, but still xbrape best lg,, sbb bru nk rase HEAVEN tetibe xjd,, sbb ape bia aku ngn VG je twu



my AMF susahhhhhhhhhhhhhhhh nk approch dia,, acano ni


deeply inlove with you A.M.F


salam sayang,

da bace rajinrajin singgah lagi ;)

0 comments:

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA