sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

25.10.12

NINA VG punya pasal ;)



perggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~
nampak tajuk?? yeee,, sekarang aku da kena penyakit JPOP sebab dia,, dia yang bernama NUR AMANINA,, YES!! SHE IS!!

so far aku dah minat group KIS-MY-FT2 dengan HEY SAY JUMP!
ohh,, group diorang sumpah superb+awesome babeyhh~
and aku dah minat tiga orang manusia jepun ni,, haha

kis-my-ft2


hey say jump!


first

Taiga Kyomoto


warggggghh!! comel comel,, aku start suka dia masa dia jadi maya dalam drama shiritsu bakaleya koukou,, dia yang first aku suke,, officially mine,, bhahahaa

second

kitayama hiromitsu


si genit ni pulak yg paling tua dalam kumpulan kis-my-ft2,, dia ibarat cinta pandang pertama bila aku tngok dia menari masa dia nyanyi lagu wanna beeeeee,, he's mine too :D

third

yaotome hikaru


comel kan kan kan?? dia ada belakon dalam ikemen desu ne,, dia jadi watak hongki,, dia kumpulan hey say jump! heee~ comel comel comel ;)

tapi sebenarnye bukan aku sorang yang dah minat kat jpop ni same with syarifah,, korang tkan kat nama dia tu kalau nak tngok dia minat sape kalau xboleh bukak link ni
http://syarifahamirahhuda.blogspot.com/2012/10/jpop.html

but most important thing sekarang ni aku nak tggu shiritsu bakaleya koukou the movie!! 
cant wait for it okeaaaa~ 
kalau drama dah gempak ini kan movie dia,, mesti la lagi gempak!!

 
salam sayang,


da bace rajinrajin singgah lagi ;)

0 comments:

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA