sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

18.11.12

fandom :)



kyaaaaaaaa~
my obsession of jpop is increasing everydayy!! 
dengar lagu hey say jump! before tidur, boring dengar lagu diorangg,, and bila dalam kereta kalau lagu tak best pon dengar lagu diorang
yesss!! i'm so in love with them
i seriously I AM!!

and for kpop aku dah start minat B.A.P 
jyeahhh~ B.A.P yawww especially my biased DAEHYUN 
saranghea DAEHYUN 
daehyun >.<


and for HEY SAY JUMP my love toward YAOTOME HIKARU or nickname dia HIKA-chan is never will fade
trust me honey~ aishiteruuuu~
yaotome hikaru :)

tak lupa kepada bakaleya6,, DEBUT lahhh cepattttt!! 
can't wait to hear their first debut~ like seriously can't wait dahh~
love you KYOMOTO TAIGA <3 center="center">
kyomoto taiga *.*


for kis-my-ft2 my lovely KITAYAMA HIROMITSU jyeaahhh i'm watching you act at BEGINNERS! drama dengan fujigaya syarifahh,, haha,, tapi yuta VG takde pulak dalam drama tuu,, sedeehhhh,, hee~
kitayama hiromitsu :P
and for SCANDAL BAND yang datang malaysia nanti doakan lah aku dapat pergii :( dapat masuk free dah tuu parents pulak tak bagii,, so sadddd~ nak bwk VG tapi dia 2x5 je dgn aku niii,, susah nak keluar rumahh,, 15december birthday,, ingat nak bagi something special for her,, jyeahh~ dia BFF aku,, aku akan cuba penuhi impian dia,, LOVE YOU VG~ kyaaaaaaaaa~ *gedikdengandia*

and there's UZA kid that messed up with me,, tak nak sebut nama,, kesian dia nanti :D

salam sayang,


da bace rajinrajin singgah lagi ;)

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA