sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

29.8.15

hidup seorang Afiqah

august, 2015 (gambar sebgai lampiran hahaha)
setahun lebih and now baru terbuka hati nak update. and aku rasa templete coding layout zaman aku lejen blogging ni biarkan je sebab aku masih ingat penat lelah gigih aku edit blog aku ni.
officially 19 like seminggu lepas. tahun depan 20 wannabe. perangai masih sama, tapi yang membezakan afiqah yang lebih matang (yeke). afiqah yang lebih menghargai orang lain but if ada yang nak blah boleh blah, hidup kau bukan aku. sebab aku pentingkan kualiti seseorang berbanding kuantiti. hidup 19 tahun ni pun ajar aku untuk berhati hati. yalah walaupun kau duduk sebumbung dengan seseorang tu kau takkan tahu perangai sebenar dia. 
afiqah ini jugaklah yang hatinya masih rapuh, sombong, tak reti bercampur dan afiqah ini jugaklah yang sedang mencuba untuk move on daripada seorang hamba Allah bernama putera, dan afiqah ni jugaklah yang tidak takut untuk bercinta dan confess walau direject hahahaha. live is short, dont make it shorter, make it sweet lahh hiks.
baca balik previous post gelak guling guling aku baca. mana yang macam sakai melampau aku delete demi menjaga keselamatan orang yang baca blog ni KAH!
apa yang pasti, yang membezakan afiqah dulu dengan afiqah yang sekarang ialah AFIQAH SEKARANG TAK TAIP REMPIT DAH hahahahaha
salam sayang,

da bace rajinrajin singgah lagi ;)

0 comments:

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA