sampai bila bila seorang afiqah yang nampak sado hakikatnya rapuh huhh .

11.2.13

BEST ABSOLUTE PERFECT


okeaa, post kali ni nak story pasal my first ever group kpop yang aku minat gila gila! 



 ohhhh yeahhhh~ 
diorang kan i tell youu
buat kerja gila
baru januari keluar RAIN SOUND
bulan ni atau lebih tepat lagi esok keluar lagi lagu baru

ONE SHOT


 they are sooooooooooo DAEBAKKK!!


bias aku tuuuuuuu
yang kiri skali tuu
ohhhh suaraaa diaaaa~ 
memang sedap gilakk!
DAEHYUN oh DAEHYUN


jujur tulus dan ikhlas aku cakap ni lah group kpop yang aku salute
sebab walaupon still rookie tapi boleh rock the world!
ramai ohh BABYZ dekat dunia ni
diorang ada speciality diorang
like the yougest 
ZELO baya aku
rap dia tak payah cakap memang ohsem
JONGUP dia dance
like WOW gituu
DAEHYUN's vocal tak payah nak bgthu lah
memang terBAEKKK ~
YONGGUK suaraa kauuu~
low note gilakk!
sama dengan HIMCHAN
YONGJAE pon tak kurang hebat
main vocal la jugak
same with daehyun 


RAIN SOUND

STOP IT (HAJIMA)

CRASH

NO MERCY

POWER

WORRIOR

in a year boleh release 5 lagu main single
mana tak gila

BEST ABSOLUTE PERFECT 
i'll always support you guys
and
i'm PROUD to be one of BABYZ
salam sayang,


da bace rajinrajin singgah lagi ;)

0 comments:

hak milik sepenuhnya : FIEQA SHAZILA